NÁŠ TIP! Silvestr v Harrachově! Silvestrovský balíček plný výhod a zážitků!

NÁŠ TIP! Silvestr v Harrachově! Silvestrovský balíček plný výhod a zážitků!

NÁŠ TIP! Silvestr v Harrachově! Silvestrovský balíček plný výhod a zážitků!

WELLNESS HOTEL SVORNOST

Všeobecné smluvní podmínky

  • Vznik smluvního vztahu
Smluvní vztah mezi Wellness hotelem Svornost (dále jen ubytovatel) a zákazníkem vzniká na základě zákazníkem (příp. jeho pravomocným zástupcem) odsouhlasené Smlouvy o ubytování potvrzené ubytovatelem, resp. Proforma faktury (příp. jejím zplnomocněným prodejcem) a vstupuje v platnost úhradou zálohy na účet ubytovatele.

Obsah smlouvy je určen touto smlouvou/Potvrzením zájezdu, příp. internetovou nabídkou s odkazem na číslo seriálu/akce a těmito Všeobecnými smluvními podmínkami, příp. Zvláštními podmínkami, které jsou volně ke stažení na webové stránce ubytovatele (www.hotelsvornost.cz).

Předáním vyplněné Smlouvy o zájezdu/Proforma faktury zákazník stvrzuje, že tyto Všeobecné smluvní podmínky ubytovatele uznává a souhlasí s nimi.

Potvrzením Smlouvy o zájezdu, resp. Potvrzením zájezdu/Proforma faktury se ubytovatel zavazuje zákazníkovi zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě.

Ubytovatel si vyhrazuje právo změny ceny s tím, že je povinen informovat neprodleně zákazníka a odsouhlasit s ním případnou změnu podmínek. Pokud zákazník nebude s dodatečnou změnou souhlasit, má právo na bezplatné odstoupení od smlouvy.

Platební podmínky

Zákazník je povinen uhradit cenu ubytování a případných doplňkových služeb před jeho zahájením a cenu jednotlivých služeb před jejich poskytnutím.
Zákazník je povinen při vzniku smluvního vztahu uhradit zálohu ve výši minimálně 10% z celkové ceny (včetně fakultativních služeb), doplatek celkové ceny je zákazník povinen uhradit nejpozději 7 dní před realizací zájezdu. V případě vzniku smluvního vztahu v době kratší než 7 dní před realizací zájezdu je zákazník povinen uhradit 100% celkové ceny.
Platba se provádí…(způsob, např. složenkou či převodem na účet ubytovatele …, složením hotovosti v recepci ubytovatele, platební kartou … Platba se pokládá za realizovanou připsáním na bankovní účet ubytovatele.
V případě nedodržení termínu úhrady ceny ubytování zákazníkem je ubytovatel oprávněn jeho účast zrušit s tím, že náklady spojené se zrušením účasti (stornopoplatky) hradí zákazník.

Cena

Cenou ubytování a příp. doplňkových služeb se rozumí cena uvedená ve Smlouvě o zájezdu/Potvrzení zájezdu/Proforma faktura. Případné slevy, vyhlášené ubytovatelem po datu uzavření Smlouvy nezakládají právo zákazníka na zlevněnou cenu.

Práva a povinnosti zákazníka

K základním právům zákazníka patří:
a) právo na řádné poskytnutí smluvně sjednaných a zaplacených služeb
b) právo na dodatečné informace, pokud nebyly uvedeny na internetu, zvl. kontakt na osobu, na kterou se zákazník v případě nesnází může obrátit (místní zástupce ubytovatele – adresa a telefon).
c) právo být seznámen s případnými změnami ve smluvně sjednaných službách
d) právo zrušit ubytování a služby s tím spojené
e) právo na reklamaci vad v souladu s reklamačním řádem ubytovatele.
f) právo na ochranu dat, která uvádí v cestovní smlouvě a v dalších dokumentech, před nepovolanými osobami
h) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu; věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je: Česká Obchodní Inspekce, www.coi.cz
i) „Zákazník, který si zakoupil zboží či službu přes internet, a je spotřebitelem, může k řešení eventuálního sporu využít platformu pro řešení sporů online. Podrobnější informace o podmínkách řešení sporu online jsou uvedeny
na http://ec.europa.eu/odr.“

K základním povinnostem zákazníka patří zejména:
a) poskytnout ubytovateli součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí služeb, zejména úplné a pravdivé vyplnění potřebných formulářů a předložení potřebných dokladů.
b) zajistit u osob mladších 15 let doprovod a dohled dospělého účastníka v průběhu zájezdu, obdobně zajistit doprovod a dohled osob, jejichž zdravotní stav to vyžaduje
c) nahlásit účast cizích státních příslušníků
d) zaplatit cenu zájezdu/ubytování v souladu s čl. Platební podmínky. Prokázat to dokladem o zaplacení; neuhradí-li zákazník celou cenu zájezdu ve stanoveném termínu, má ubytovatel právo jeho účast stornovat a účtovat odpovídající stornopoplatek
e) bez zbytečného odkladu sdělovat ubytovateli své stanovisko k případným změnám v podmínkách a obsahu sjednaných služeb
f) převzít od ubytovatele doklady potřebné pro čerpání služeb
g) řídit se pokyny zástupce ubytovatele nebo jiné určené osoby a dodržovat stanovený program, dodržovat předpisy platné v navštívené zemi, resp. místě a objektu; v případě porušení právních předpisů nebo závažného narušování programu či průběhu zájezdu/ubytování je ubytovatel oprávněn zákazníka ze zájezdu/ubytování vykázat, přičemž tento ztrácí nárok na další služby stejně tak jako nárok na úhradu nevyužitých služeb.
h) zdržet se jednání, které by mohlo ohrozit, poškodit nebo omezovat ostatní účastníky ubytování.
i) uhradit event. škodu, kterou způsobil v ubytovacím zařízení.
j) dbát o včasné a řádné uplatnění případných nároků vůči dodavatelům služeb dle viz. Reklamační řád.

Práva a povinnosti ubytovatele

1) K právům a povinnostem zákazníků uvedeným v článku a – g se vztahují odpovídající práva a povinnosti ubytovatele.
2) Ubytovatel je povinen pravdivě a řádně informovat zákazníka o všech skutečnostech, týkajících se sjednaných služeb, které jsou pro zákazníka důležité a které jsou ubytovateli známy.
3) Ubytovatel není povinen poskytnout zákazníkovi plnění nad rámec předem potvrzených a zaplacených služeb.

Změny dohodnutých služeb a jejich právní důsledky

1) Před zahájením zájezdu, resp. čerpání služeb
a) Je-li ubytovatel nucen z objektivních důvodů před zahájením zájezdu změnit podmínky smlouvy, navrhne zákazníkovi změnu smlouvy. Pokud změna smlouvy vede i ke změně ceny zájezdu, musí být v návrhu nová cena uvedena. Zákazník má právo se rozhodnout, zda se změnou souhlasí nebo zda od smlouvy odstoupí bez placení stornopoplatků. Pokud zákazník ve lhůtě stanovené ubytovatelem (nejméně však 5 dnů) od doručení návrhu na změnu smlouvy od smlouvy neodstoupí, platí, že se změnou souhlasí.
b) Zákazník má právo rozhodnout se, zda se změnou souhlasí nebo zda od smlouvy odstupuje. Pokud ve lhůtě stanovené ubytovatelem (nejméně však 5 dnů) od doručení oznámení o změně smlouvy zákazník od smlouvy neodstoupí, platí, že se změnou souhlasí.
c) Jestliže změna smlouvy vede ke zvýšení ceny zájezdu, je zákazník povinen uhradit rozdíl v ceně podle termínu uvedeném v novém platebním dokladu. Jestliže změna smlouvy vede ke snížení ceny zájezdu, je ubytovatel povinen buď rozdíl v ceně vrátit nebo jej započíst na úhradu případných nároků zákazníka.
d) Jestliže zákazník nesouhlasí se změnou smlouvy a od smlouvy odstoupí, má právo požadovat, aby mu ubytovatel na základě nové smlouvy poskytl jiný zájezd/ubytování ve stejné nebo vyšší kvalitě, odpovídající původně dohodnutým podmínkám, může-li ubytovatel takový zájezd/ubytování nabídnout. Nedojde-li k uzavření nové smlouvy, je zákazník oprávněn požadovat vrácení všech uhrazených prostředků.
e) Zruší-li ubytovatel zájezd, má zákazník nárok na vrácení 100% všech dosud uhrazených prostředků.
f) Zákazník nemá právo na žádné další náhrady.

2) Po zahájení zájezdu, resp. čerpání služeb
a) Nastanou-li okolnosti, jejichž vznik, průběh a následek není závislý na vůli, činnosti a postupu ubytovatele (vis major) nebo okolnosti na straně zákazníka, v důsledku kterých zákazník zčásti nebo zcela nevyužije objednané, zaplacené a ubytovatelem zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení zaplacené ceny nebo na slevu z ceny.
b) Ubytovatel je oprávněn provádět operativní změny programu a poskytovaných služeb během zájezdu/ubytování, pokud z vážných důvodů není možné dodržet stanovený program a poskytnout sjednané služby. V takovém případě je povinen:
  • zabezpečit náhradní program a služby v rozsahu a kvalitě shodné nebo blížící se k původním podmínkám
  • vrátit zákazníkovi cenu neposkytnutých a nevyužitých služeb, které nebylo možno zajistit náhradním způsobem, v přiměřené výši

Stornovací podmínky
Zákazník má právo kdykoliv před zahájením zájezdu/ubytování od smlouvy odstoupit. Toto odstoupení (storno) musí provést písemnou formou. Ubytovatel je oprávněn účtovat storno poplatky. Výše storno poplatků za každého přihlášeného účastníka činí:
a) Při zrušení zájezdu/ubytování do 30 dnů včetně před jeho zahájením: 10 % z celkové ceny objednaných služeb, minimálně však 1000 Kč
b) Při zrušení zájezdu/ubytování 29-20 dnů včetně před jeho zahájením: 30 % z celkové ceny objednaných služeb, minimálně však 1500 Kč
c) Při zrušení zájezdu/ubytování 19-8 dnů včetně před jeho zahájením: 50 % z celkové ceny objednaných služeb, minimálně však 2000 Kč
d) Při zrušení zájezdu/ubytování 7-2 dny včetně před jeho zahájením: 75 % z celkové ceny objednaných služeb
e) Při zrušení zájezdu/ubytování 1 a méně dnů před jeho zahájením: 100 % z celkové ceny objednaných služeb
V případě storna účasti je zákazník oprávněn si najít náhradníka a ubytovatel bude náhradníka akceptovat bez jakýchkoliv dodatečných poplatků.

REZERVACE

Zarezervujte si pobyt v našem hotelu

NÁŠ TIP! Silvestr v Harrachově! Silvestrovský balíček plný výhod a zážitků!

MENU

Dárkové poukazy