NÁŠ TIP! Rychlý únik do pohody! Užijte si pár dní plných relaxace!

NÁŠ TIP! Rychlý únik do pohody! Užijte si pár dní plných relaxace!

NÁŠ TIP! Rychlý únik do pohody! Užijte si pár dní plných relaxace!

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád cestovní kanceláře Wellness hotel Svornost

1. Předmět

1.1. Tento reklamační řád upravuje způsob uplatňování nároků zákazníka vyplývajících z odpovědnosti ubytovatele za vady poskytnuté služby (reklamace) vč. podmínek uplatnění rozporu se Smlouvou o zájezdu/ubytování a jejich vyřizování v souladu se zákonem č.89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění.
1.2. Tento reklamační řád se vztahuje na služby poskytované ubytovatelem s výjimkou nároků vzniklých z přepravy na základě tuzemských a zahraniční dopravních cenin, jejichž uplatňování a vyřizování se řídí platnými tarifními a přepravními předpisy dopravních společností.

2. Uplatňování reklamací

Pokud zákazník odstoupí od smlouvy, je povinen uhradit ubytovateli následující stornopoplatky: Tyto podmínky platí pro individuální pobyty/pobyty jednotlivců do 15-ti osob. Objednávka od 15-ti osob a více je považovaná za skupinu a vztahují se na ní individuální cenové a storno podmínky.
• storno pobytu v období od 14 do 7 dnů před začátkem pobytu 50% celkové ceny objednaných služeb
• storno pobytu v období od 6 do 0 dnů před začátkem pobytu 100% celkové ceny objednaných služeb
Celkovou cenou se rozumí plná prodejní cena (vč. všech objednaných hotelových služeb).
• V případě storna jedné osoby ve dvoulůžkovém pokoji musí zbývající osoba doplatit příplatek za jednolůžkový pokoj.
• V případě storna několika osob v jednom pokoji, platí storno podmínky viz výše.
• V případě, že zákazník v průběhu ubytování svévolně zruší část objednaných služeb nebo nevyčerpá některou ze zaplacených služeb, nemá nárok na finanční náhradu za nečerpané služby.
• Ubytovatel vyžaduje 50% zálohu 7 dní a více před začátkem pobytu bankovním převodem/platební kartou.
• Ubytovatel vyžaduje 50% zálohu 7 dní a méně před začátkem pobytu pouze platební kartou.
• V ceně ubytování je zahrnuto DPH, městský poplatek a snídaně.
• Zrušení potvrzené rezervace je možné učinit rovněž pouze písemnou formou, tedy emailem; přesný způsob zrušení rezervace je stanoven rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit.
• Při zrušení rezervace, která byla zadána přes ostatní poskytovatele (např. booking.com) je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele, a to způsobem, který tento poskytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace.
• V případě nedostavení se hosta v termínu rezervace je rezervace stornována a hotel je oprávněn účtovat náklady dle storno podmínek dané rezervace.

3. PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA:

• host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně tak jako vybavení společných prostor
• host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění; výše úhrady bude určena hotelem
• host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v hotelu, aby mohla být sjednána náprava
• host je povinen nejpozději v den odjezdu uhradit náklady spojené s využitím služeb hotelu, včetně doplňkových služeb, nebylo-li dohodnuto jinak; v případě neuhrazení částky je hotel oprávněn účtovat (strhnout) odpovídající částku z udané platební karty hosta po jeho odjezdu
• doba přihlášení do hotelu je od 14:00 v den příjezdu; dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a za případný poplatek
• doba odhlášení je do 10:00 v den odjezdu; pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a za poplatek
• celý hotel je nekuřácký; porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či prostorách hotelu opravňuje hotel, aby hostovi naúčtoval penále dle stanoveného ceníku za vyčištění pokoje či prostor hotelu; zákaz kouření a s ním spojené penále se vztahují i na kouření elektronických cigaret; kouření je možné pouze před hotelem v místě/ech tomu vyhrazeném
• v rozmezí od 22:00 a 6:00 je doba nočního klidu; chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v pokojích, chodbách a další rušivé chování); v případě vážného porušení tohoto pravidla může hotel penalizovat hosty finanční pokutou, v nutných případech, volat policii
• psi mohou být ubytováni dle platného ceníku hotelu. Zákaz vstupu mají do hotelové restaurace, povolen je bar.

4. PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU:

• hotel je povinen pro hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu hotelu
• v případě, že hotel nemůže hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, má povinnost zajistit pro hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení

5. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:

• hotel shromažďuje osobní údaje hosta pouze po dobu nezbytně nutnou do ukončení poskytování sjednaných služeb a tyto údaje neposkytuje dalším osobám
• případné spory vzniklé ze smlouvy o ubytování nebo v souvislostí s ní se hotel a host zavazují prvně vyřešit smírnou cestou. Pokud se případný spor vzniklý ze smlouvy o ubytování nebo v souvislosti s ní nepodaří mezi hotelem a hostem vyřešit smírnou cestou, bude tento spor řešen věcně a místně příslušným obecným soudem České republiky; k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o ubytování je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, identifikační číslo 000 20 869, internetová adresa: coi.cz
• platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese www.ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi hostem s bydlištěm v jiném členské státě Evropské Unie a hotelem ze smlouvy o poskytnutí služeb uzavřené on-line
• Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem pro řešení sporů on-line ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line, přičemž funkce ve smyslu tohoto právního předpisu vykonává pouze v případě, že strany sporu nemají obvyklé bydliště (sídlo) v témže členské státě Evropské Unie
• tyto podmínky jsou platné od 1. 6. 2023 a hotel si vyhrazuje právo jejich změn a host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami

REZERVACE

Zarezervujte si pobyt v našem hotelu

NÁŠ TIP! Rychlý únik do pohody! Užijte si pár dní plných relaxace!

MENU

Dárkové poukazy