NÁŠ TIP! Dokonalý odpočinek v novém wellness centru! Sauny, vířivka a masáže! Zjistit více!

NÁŠ TIP! Dokonalý odpočinek v novém wellness centru! Sauny, vířivka a masáže! Zjistit více!

NÁŠ TIP! Dokonalý odpočinek v novém wellness centru! Sauny, vířivka a masáže! Zjistit více!

WELLNESS HOTEL SVORNOST

Všeobecné obchodní podmínky Wellness Hotel Svornost**** Harrachov

Společnost Wellness Hotel Svornost**** Harrachov s.r.o., se sídlem Na Struze 227/1, 110 00 Praha 1 – Nové Město, IČO: 08017476, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 320982, provozovna: Wellness Hotel Svornost****Harrachov, Harrachov 496, 512 46 Harrachov (dále jen jako „hotel, ubytovatel“).

  1. REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB:

 

  • rezervace ubytování a dalších služeb v hotelu a potvrzení této rezervace ze strany hotelu je možné pouze písemně, tj. emailem
  • rezervace se považuje za platnou a závaznou v případě, že hotel písemně (e-mailem) potvrdí hostovi provedenou rezervaci nebo host obdrží automatické emailové potvrzení generované příslušným online rezervačním systémem
  • rezervační systém nabízí následující kategorie rezervace:
    • non ref kategorie (100% předplatba) – kdykoli po vytvoření rezervace bude hostovi účtována platba předem ve výši 100 % celkové ceny. Podmínky zrušení rezervace: V případě zrušení kdykoli po vytvoření rezervace host zaplatí 100 % celkové ceny. Na tuto rezervaci se tedy nevztahují storno podmínky viz oddíl 2.
    • rezervace s 50% zálohou – kdykoli po vytvoření rezervace bude hostovi účtována platba předem ve výši 50 % celkové ceny. Na tuto rezervaci se vztahují storno podmínky viz oddíl 2.
  • rezervace je dokončena pomocí platební karty nebo uhrazením zálohy ve výši uvedeného ubytování a služeb; rovněž mohou být stanoveny individuální podmínky
  • v případě, že hotel nebo host nesplní podmínky, které jsou uvedeny v bodu 3. tohoto článku, hotel nemusí ubytování a služby poskytnout
  • údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace jsou závazné pro obě strany

 

  1. PLATEBNÍ A STORNOVACÍ PODMÍNKY

     

Pokud zákazník odstoupí od smlouvy, je povinen uhradit ubytovateli následující stornopoplatky: Tyto podmínky platí pro individuální pobyty/pobyty jednotlivců.

  • storno pobytu v období do 15 dnů a více před příjezdem: 0%
  • storno pobytu v období od 14 do 7 dnů před začátkem pobytu 50% celkové ceny objednaných služeb
  • storno pobytu v období od 6 do 0 dnů před začátkem pobytu 100% celkové ceny objednaných služeb

Celkovou cenou se rozumí plná prodejní cena (vč. všech objednaných hotelových služeb).

  • V případě storna jedné osoby ve dvoulůžkovém pokoji musí zbývající osoba doplatit příplatek za jednolůžkový pokoj.
  • V případě storna několika osob v jednom pokoji, platí storno podmínky viz výše.
  • V případě, že zákazník v průběhu ubytování svévolně zruší část objednaných služeb nebo nevyčerpá některou ze zaplacených služeb, nemá nárok na finanční náhradu za nečerpané služby.
  • Ubytovatel vyžaduje 50% zálohu 7 dní a více před začátkem pobytu bankovním převodem/platební kartou.
  • Ubytovatel vyžaduje 50% – 100% zálohu 7 dní a méně před začátkem pobytu pouze platební kartou.
  • V ceně ubytování je zahrnut rozsah služeb dle písemného potvrzení rezervace.
  • Zrušení potvrzené rezervace je možné učinit rovněž pouze písemnou formou, tedy emailem; přesný způsob zrušení rezervace je stanoven rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit.
  • Při zrušení rezervace, která byla zadána přes ostatní poskytovatele (např. booking.com) je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele, a to způsobem, který tento poskytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace.
  • V případě nedostavení se hosta v termínu rezervace do 21:00 hodin je rezervace stornována a hotel je oprávněn účtovat náklady dle storno podmínek dané rezervace.

 

  1. PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA:

     

  • host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně tak jako vybavení společných prostor
  • host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění; výše úhrady bude určena hotelem
  • host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v hotelu, aby mohla být sjednána náprava
  • host je povinen nejpozději v den odjezdu uhradit náklady spojené s využitím služeb hotelu, včetně doplňkových služeb, nebylo-li dohodnuto jinak; v případě neuhrazení částky je hotel oprávněn účtovat (strhnout) odpovídající částku z udané platební karty hosta po jeho odjezdu
  • doba přihlášení do hotelu je od 14:00 v den příjezdu; dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a za poplatek
  • doba odhlášení je do 10:00 v den odjezdu; pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a za poplatek
  • celý hotel je nekuřácký; porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či prostorách hotelu opravňuje hotel, aby hostovi naúčtoval penále dle stanoveného ceníku za vyčištění pokoje či prostor hotelu; zákaz kouření a s ním spojené penále se vztahují i na kouření elektronických cigaret; kouření je možné pouze před hotelem v místě/ech tomu vyhrazeném
  • v rozmezí od 22:00 a 6:00 je doba nočního klidu; chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v pokojích, chodbách a další rušivé chování); v případě vážného porušení tohoto pravidla může hotel penalizovat hosty finanční pokutou, v nutných případech, volat policii
  • psi mohou být ubytováni dle platného ceníku hotelu. Zákaz vstupu mají do hotelové restaurace, povolen je bar.
  • hoteloví hosté mají za povinnost dodržovat hotelový řád

 

  1. PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU:

     

  • hotel je povinen pro hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu hotelu
  • v případě, že hotel nemůže hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, má povinnost zajistit pro hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení

 

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:

     

  • hotel shromažďuje osobní údaje hosta pouze po dobu nezbytně nutnou do ukončení poskytování sjednaných služeb a tyto údaje neposkytuje dalším osobám
  • případné spory vzniklé ze smlouvy o ubytování nebo v souvislostí s ní se hotel a host zavazují prvně vyřešit smírnou cestou. Pokud se případný spor vzniklý ze smlouvy o ubytování nebo v souvislosti s ní nepodaří mezi hotelem a hostem vyřešit smírnou cestou, bude tento spor řešen věcně a místně příslušným obecným soudem České republiky; k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o ubytování je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, identifikační číslo 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz
  • platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi hostem s bydlištěm v jiném členské státě Evropské Unie a hotelem ze smlouvy o poskytnutí služeb uzavřené on-line
  • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem pro řešení sporů on-line ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line, přičemž funkce ve smyslu tohoto právního předpisu vykonává pouze v případě, že strany sporu nemají obvyklé bydliště (sídlo) v témže členské státě Evropské Unie
  • tyto podmínky jsou platné od 01.01.2025 a hotel si vyhrazuje právo jejich změn a host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami

 

V Harrachově, dne 01.01.2025

Ing. Marek Šustr
ředitel hotelu na základě plné moci jednatele

NÁŠ TIP! Dokonalý odpočinek v novém wellness centru! Sauny, vířivka a masáže! Zjistit více!

MENU

Dárkové poukazy